POSTED ON 15 Mar 2019

寶馬1M(E82)全名叫1 Series M Coupe,是從初代1系分支出來的高性能版,當年廠方有想過叫M1,但由於有部神級的M1跑車(E26)在前,為免混淆兩款車,所以1M就叫做1M。同樣,1M和M1一樣都是一次性作品,它的(1M)後繼者不是二代1系的M140i,而是代號F87的M2 Coupe。至於今次試駕的1M屬於車主平時去track day玩的改裝版本,由頭到尾、由上到下都全面升級,馬力更由原裝的340匹去到460匹!

當香港玩車(唔好講再改裝)已經變成原罪,受盡「差人」白眼之時,這位1M車主仲肯借畀我們試玩兼拍片,真的要講聲多謝。至於這部「重改」1M平時不常行街,因為改到這樣子其實真的很「惹鬼」,所以車主平時都係北上track day時才會開它上街。

雖然原裝的1M已經好霸氣,但車主換上這套Revozport包圍,然後再加上Raze頭唇、Raze裙腳、Raze尾擾流、Raze輕量頭冚,以及SLEK尾翼連尾冚,整個形態完全變得更加兇惡。另外,再襯埋19吋Works CR-2P輪圈,完全變得好「生猛」。不過都係果句,香港玩車係原罪,完!

19吋Works CR-2P輪圈,配Alcon制動卡鉗,制動反應極強,汽車升級首要改裝項目之一!
1M是被譽為最好操控的寶馬跑車之一,軸距短、馬力大,好玩程度媲美當年的E30 M3。
1M本身的造型已經好霸氣,現在還換埋Revozport車身包圍,再加Raze車底擾流和SLEK尾翼連尾冚,不過最吸晴都是Akropovic四出尾喉,把聲靚到巴伐洛提重現一樣。
車廂布局大致維持一樣,不過就換了Raze碳纖維門板、M系波棍頭和M系軚環。
這個M系軚環設有多種顯示,其中包括轉波燈提示,落track玩一流。
車主特別將其中一個冷氣出風口換了數碼表,可以讀取水溫、油溫和turbo壓力表。
M系波棍頭的握持感極好,而且行程不算太長,入波快而準。
Recaro RS-G固定式桶椅比之前試過Bride桶椅更舒服,至少不會太「夾住」我盤骨。

既然外表改得咁誇張,機械部份自然冇咁簡單。引擎依舊是3公升直六turbo引擎,但是車主換了AEM的水/甲醇噴咀、Wangner中冷器、ER頭批、AFE生氣蕉、Akrapovic四出死氣喉,結果將原本的馬力及扭力輸出由原來的340匹及50.9kgm增加至460匹及61.2kgm。若論和原裝相比,在未按下M模式時,表現未算太過驚人,係比原裝大力好多,但按下M模式後,完全是判若兩車,中段加速有震感強烈的推背反應,車尾四條「靚聲喉」又表演得極佳。

當然改裝不是亂來,既然有性能,自然要有操控和安全性,後者特別換上一整套Alcon前六活塞後四活塞的制動卡鉗,制動效能比原裝果然出色好多,稍為高速少少,都表現得極為可靠。另外,為加強改裝後整體操控表現,車主亦換上一套GT1 MeisterR吸震筒連彈弓,其吸震效果完勝好多同類產品,硬得來又不會太跳,而且又不會一味死硬,係一種硬得來好舒服的吸震表現。


引擎:直六 Twin Turbo

排氣量:2,979cc

馬力:340hp/5,900rpm(原裝規格)

扭力:50.9kgm/1,500-4,500rpm(原裝規格)

傳動:六前速手波

驅動:前置引擎;後輪驅動

制動:通風碟(前);通風碟(後)

懸掛:雙搖臂(前);五連桿(後)

尺碼:4,379 × 1,803 × 1,420mm

軸距:2,569mm

車重:1,495kg

0-100km/h:4.9秒

極速:250km/h