文:MenClub Simon Tse
POSTED ON 01 Mar 2019

提起三菱Lancer,大家第一時間想到就是「露筍」Evolution系列,但其實在「露筍」推出之前,Lancer還有一個頂級型號叫GSR,早在70年代初代Lancer已經用來跑拉力賽車,後來推出的第二代(人稱「賊船」)也有一款1800 GSR的turbo版本。至於今次介紹的Lancer GSR屬於第五代版本,配1.8公升turbo引擎,驅動四個車輪,外表跟當年行貨有入的MR一樣,車主買番來就係貪這個扮豬食老虎的樣子!
若睇外形,基本上和當年的行貨Lancer MR沒太大分別,全車包圍、尾翼、七幅式輪圈,但走到車尾就會見到GSR與MR的分別,那便是車尾的GSR章和日版獨有的尾水撥。所以說句老實話如果想快,但又唔想太「惹鬼」的話,GSR的確是不二之選。不過,低調也是一塊雙面刃,因為太低調又畀唔到人知你部車有幾辣,但是車主就話,唔想買通街都係的「露筍」,所以先買GSR,原因就係貪佢可以失驚無神嚇你一驚。
早在70年代初期的第一代已經有GSR型號,代表車系中最頂級的型號,後來才被Evolution系列搶盡鋒頭。
日版才有尾水撥,可能好多人認為四門車不用尾水撥,但其實尾水撥作用很大,只是代理礙於訂價才沒向廠方認購。
外形似足當年行貨的MR,唯一分別的地方是尾章和尾水撥。
原廠Momo三幅式氣袋軚盤和Momo「波的」,設備一點也不輸蝕於「露筍」。
白底紅字是原廠表板,留意當年的日版速度表示上限只有180km/h。
上手額外加裝的原廠增壓表,如果用埋紅字就襯到絕!
前座Recaro桶型座椅係原廠配備,椅背花紋跟後座是一樣的。
係咪可以失驚無神嚇你一驚?這台編號4G93的1.8公升DOHC 16V渦輪增壓引擎,有205匹馬力和28.0kgm扭力,賬面上一點都不輸蝕同期的「大Tec」Civic SiR。扭匙、著車、再呼啖空氣,把聲好雄厚(車主換了尾喉),轉數也上升得好活潑。踩低極力子(好輕)、推入1波,畀油,將轉數扯高至3,000rpm轉,推背感強烈湧至,再推落2波、再畀油,轉數同車速兩支針同樣向高處進發,繼續推上3波,指針已指近道路上限。彎前踩一踩brake,踩低極力子,再呼啖空油,然後「啪落」2波,扭軚,再畀油出彎,整套動作如行雲流水般,四驅系統令車輪如火車般沿著路軌而行,不過稍嫌在彎中有少少推頭,四驅車特性,「和住」少少油會好玩好多。

引擎:直四DOHC 16V Turbo

排氣量:1,834cc

馬力:205ps/6,000rpm

扭力:28.0kgm/5,600rpm

傳動:五前速手波

驅動:前置引擎;四輪驅動

制動:通風碟(前);實心碟(後)

懸掛:麥花臣(前);多連桿(後)

尺碼:4,290 × 1,690 × 1,405mm

軸距:2,500mm