文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 23 Jun 2014

講起電單車,好多人都即刻講得出Harley Davidson。

曾經有上左年紀嘅識車之人同我講過,揀車就同揀女人一樣,樣靚、好揸手同聲底好係必要條件。Harley Davidson就絕對符合以上條件:野性的外表,性感的聲線所建構出的男人浪漫,其他電單車廠真係只能望其項背。

但當全世界所有車廠都因為要「減排」而縮小引擎大小、減少汽缸數目、加裝渦輪增壓器,甚至乾脆出部「電車」的時候,Harley自然都不能免俗。佢地最新的Project "Live Wire" 就會橫跨整個美國30個城市,比市民體驗佢地第一部純電嘅「電」單車。

平心而論架車真係幾靚仔,但一架冇聲出嘅Harley,究竟仲算唔算係Harley呢?

[Youtube]https://www.youtube.com/watch?v=t6F8O5A__Ds#t=47[/Youtube]