POSTED ON 27 May 2014

Infiniti 新車岩岩正式推出,但其實有幸被抽中嘅MenClub Gentlemen早係今個星期就已經率先試過車!就等我地睇下當時嘅情況係點啦!

[Youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Hm_2C7t2kFw[/Youtube]

呢個就係當日位於西九海濱長廊臨時活動區的試駕場地!當晚只招待MenClub的15名Fans!雖然略顯空曠,但係就確保每一位Gentleman都有機會試個一清二楚!

由於Q50是房車系列,車入面的電子配備頗多,所以大會特意安排了遠道由歐洲前來的試車導師講解汽車的基本操作。

今次試車路線由西九一路去到迪士尼來回一次,可供選擇的有2.0版本的Q50和3.0混能的Q50S。根據有份參加的MenClub同事講,混能Q50的速度感和車廂寧靜度都屬於「驚喜」級別。

另外屬於「驚喜」的就是Q50的外觀。對比以往Infiniti的「四平八穩」,Q50的線條明顯銳利得多。有Gentlemen認為Q50可以與同級Audi或者BMW爭一日之長短呢

一如已往,最後我地都有抽獎環節!由Infiniti的專業培訓導師、由德國遠道而來的Swen頒出由紅牛F1 車手維達爾和列卡度的親筆簽名Cap帽和紀念T-Shirt!

亦都要感謝當日專程來參與活動的咁多位Gentlemen!我地下次見!!